خدمات آسفالت کاری در ملارد

 شرکت آسا، پیمانکار رسمی آسفالت کاری در کلیه مناطق شهر ملارد، ارائه دهنده خدمات محوطه سازی، جدول گذاری و آسفالت کاری با قیمت مناسب و شرایط اقساطی با چک معتبر میباشد.

پیمانکار آسفالت منطقه یک تهران

 اجرای پروژه های محوطه سازی، جدول کشی، زیرسازی و آسفالت کاری خیابان، کوچه، پیاده رو، محوطه، پشت بام، پارکینگ و سطوح مشابه در محدوده ملارد با قیمت مناسب انجام میگیرد.

اجرای آسفالت در ملارد

 شرکت پیمانکار آسفالت کاری آسا اجرای آسفالت در کلیه نقاط ملارد را به دو روش مکانیزه و دستی انجام میدهد.

 اجرای آسفالت به صورت مکانیزه برای متراژهای بالا و محیطهای باز کاربرد دارد. در این روش از ماشین آلات پخش آسفالت استفاده میگردد که شامل فینیشر (دستگاه پخش آسفالت)، غلطک فلزی و غلطک لاستیکی است. شرکت آسا اجرای مکانیزه آسفالت را به وسیله به روزترین ماشین آلات زیرسازی و پخش آسفالت اجرا میکند.

 برای متراژهای پایین، لکه گیری ها و همچنین سطوحی که دستگاه فینیشر قدرت مانور نداشته باشد بالطبع اجرای دستی جایگزین میگردد. در پخش دستی نیروی انسانی شامل استادکار ماله کش، استادکار غلطک زن و چند نفر کارگر ساده مورد نیاز است. اجرای آسفالت به صورت دستی نیز توسط اکیپ مجرب آسفالت کاری با رعایت استانداردهای پخش آسفالت صورت میگیرد.

پیمانکار آسفالت کرج

 استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد برای یک پروژه راه سازی و محوطه سازی امری ضروری است که بایستی رعایت شود. برای قیرپاشی سطح قبل از پخش آسفالت بایستی از اندود نفوذی قیر ام سی یا امولسیون مرغوب استفاده گردد. همچنین انتخاب آسفالت مرغوب با درصد قیر مناسب برای یک پروژه موفق حائز اهمیت است. برای سطوح مختلف نیز استفاده از آسفالت با دانه بندی مناسب امری ضروری است.

 شرکت آسا کلیه پروژه های محوطه سازی و آسفالت کاری را به شکل استاندارد و با استفاده از بهترین متریال های مورد نیاز آسفالت کاری انجام میدهد. داشتن نیروهای متخصص و زبده، تجهیزات پیشرفته و مصالح با کیفیت، موجب عملکرد فوق العاده ما در این زمینه شده است.

 امیدواریم با داشتن سالها تجربه در زمینه آسفالت کاری بتوانیم خدمات ارزنده ای به مشتریان عزیز در محدوده ملارد ارائه دهیم. 

پیمانکار آسفالت کرج

نگهداری از آسفالت

 پس از اتمام عملیات آسفالت کاری بهتر است بر روی آن پودر سنگ و سیمان سیاه پخش شود. این امر باعث پر شدن خلل و فرج آسفالت و کاهش اصطکاک بین لاستیک ماشینها و سطح آسفالت میشود. لذا تماس لاستیک با آسفالت گرم آسیبی به آن نمیزند. تردد بر روی آسفالت زمانی مجاز خواهد بود که درجه حرارت آسفالت از 40 درجه سانتیگراد کمتر بوده و یا حداقل 3 ساعت از اتمام پخش آسفالت گذشته باشد. همچنین از ریختن گازوئیل و مشتقات نفتی بر روی آسفالت جدا خودداری فرمایید.

 هزینه آسفالت کاری متاسفانه در شرایط فعلی بسیار بالاست و مراقبت از آن امری ضروری است.

پیمانکار آسفالت کرج

اجرای آسفالت با فاکتور رسمی

 شرکت آسا به عنوان یک شرکت رسمی پیمانکار، خدمات تهیه، حمل و پخش آسفالت را برای اشخاص حقوقی مانند سازمان های دولتی و شرکت ها (در صورت درخواست خریدار) با ارائه فاکتور رسمی و ثبت آن در سامانه مودیان انجام میدهد.

هزینه آسفالت کاری در ملارد

 آرزو میکنیم هرگاه مشتری دنبال کالا و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب باشد سریعا به آن دست یابد و تلاش میکنیم این امر را محقق سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مفید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و هزینه آسفالت کاری پروژه تان را در اختیارتان قرار میدهند.

 بازدید از محل، کارشناسی، مشاوره، برآورد هزینه محوطه سازی و آسفالت کاری و ارائه پیش فاکتور رایگان میباشد.

 برای اطلاع از قیمت و هزینه آسفالت کاری به صورت اقساطی در محدوده ملارد به لینک هزینه آسفالت کاری مراجعه نمایید.

5 پاسخ ها
  1. Kamal

    شرکت آسا در کار آسفالت متعهد و مسئولیت پذیر هست امیدوارم این ویژگی تداوم داشته باشه.

  2. Sina

    انجام کار آسفالت توسط شرکت آسا قابل قبول و مناسب بود با آرزوی پیشرفت و موفقیت برای شما.

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان