خدمات آسفالت کاری در منطقه ماهدشت کرج

 شرکت آسا، پیمانکار رسمی آسفالت کاری در منطقه ماهدشت کرج، ارائه دهنده خدمات محوطه سازی، جدول گذاری و آسفالت کاری با قیمت مناسب و شرایط اقساطی با چک معتبر میباشد.

 اجرای پروژه های محوطه سازی، جدول کشی، زیرسازی و آسفالت کاری خیابان، کوچه، پیاده رو، محوطه، پشت بام، پارکینگ و سطوح مشابه در ماهدشت کرج و سایر نقاط اطراف با قیمت مناسب انجام میگیرد.

 

پیمانکار آسفالت صفادشت

شرکت آسفالت کاری آسا

 شرکت آسفالت کاری آسا عملیات اجرای آسفالت را در شهر ماهدشت کرج به دو روش مکانیزه و دستی صورت انجام میدهد.

 اجرای آسفالت به صورت مکانیزه برای متراژهای بالا و محیطهای باز کاربرد دارد. در اجرای مکانیزه از ماشین آلات پخش آسفالت استفاده میگردد که شامل فینیشر (دستگاه پخش آسفالت)، غلطک فلزی و غلطک لاستیکی است. شرکت آسا اجرای مکانیزه آسفالت را به وسیله به روزترین ماشین آلات زیرسازی و پخش آسفالت اجرا میکند.

 برای متراژهای پایین، لکه گیری ها و همچنین سطوحی که دستگاه فینیشر قدرت مانور نداشته باشد بالطبع اجرای دستی جایگزین میگردد. در پخش دستی نیروی انسانی شامل استادکار ماله کش، استادکار غلطک زن و چند نفر کارگر ساده مورد نیاز است. اجرای آسفالت به صورت دستی نیز توسط اکیپ مجرب آسفالت کاری با رعایت استانداردهای پخش آسفالت صورت میگیرد.

 داشتن نیروهای متخصص و زبده و همچنین تجهیزات پیشرفته کمک شایانی در عملکرد مطلوب شرکت آسا در پروژه های مختلف داشته است.

 

پیمانکار آسفالت صفادشت

 استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد برای یک پروژه راه سازی و محوطه سازی امری ضروری است که بایستی رعایت شود. برای قیرپاشی سطح قبل از پخش آسفالت بایستی از قیر MC یا امولسیون مرغوب استفاده گردد. همچنین انتخاب آسفالت مرغوب با درصد قیر مناسب برای یک پروژه موفق حائز اهمیت است. برای سطوح مختلف نیز استفاده از آسفالت با دانه بندی مناسب امری ضروری است.

 شرکت آسا پروژه های مختلف آسفالت کاری را با استفاده از بهترین متریال های مورد نیاز آسفالت کاری انجام میدهد. این شرکت با سالها تجربه در عرصه آسفالت کاری تمامی پروژه های محوله را به شکل مطلوب انجام میدهد.

پیمانکار آسفالت صفادشت

آسفالت کاری با مصالح

 شرکت آسا در پروژه های محوله، فرایند تهیه، حمل مصالح و اجرا را به صورت یکجا بر عهده میگیرد. آنچه برای ما اهمیت بالایی دارد اجرای استاندارد و بی عیب و نقص آسفالت همراه با مسئولیت ‌پذیری و ضمانت کار برای آینده آن است. این شرکت سعی دارد پروژه های محوله را به بهترین شکل ممکن، در مدت زمان مشخص شده اجرا نموده و رضایت کارفرما را جلب کند.

 امیدواریم با داشتن سالها تجربه در عرصه خدمات آسفالت کاری بتوانیم خدمات ارزنده ای به شهروندان عزیز ارائه دهیم. 

نگهداری از آسفالت

 پس از اتمام عملیات آسفالت کاری بهتر است بر روی آن پودر سنگ و سیمان سیاه پخش شود. این امر باعث پر شدن خلل و فرج آسفالت و کاهش اصطکاک بین لاستیک ماشینها و سطح آسفالت میشود. لذا تماس لاستیک با آسفالت گرم آسیبی به آن نمیزند. توصیه میشود در تابستان و هوای گرم بر روی آسفالت تازه اجرا شده به مدت 24 ساعت تردد انجام نگیرد و یا حداقل رانندگی به صورت ملایم صورت پذیرد.

پیمانکار آسفالت صفادشت

هزینه آسفالت کاری در محدوده ماهدشت کرج

 آرزو میکنیم هرگاه مشتری دنبال کالا و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب باشد سریعا به آن دست یابد و تلاش میکنیم این امر را محقق سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مفید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و هزینه آسفالت کاری پروژه تان را در اختیارتان قرار میدهند.

 بازدید از محل، کارشناسی، مشاوره، برآورد هزینه محوطه سازی و آسفالت کاری و ارائه پیش فاکتور در ماهدشت کرج رایگان میباشد. برای اطلاع از قیمت و هزینه آسفالت کاری به صورت اقساطی در محدوده ماهدشت کرج به لینک هزینه آسفالت کاری مراجعه نمایید.

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان