خدمات ایزوگام و قیرگونی در صفادشت شهریار

 شرکت ایزوگام آسا نمایندگی رسمی فروش و نصب انواع بهترین برندهای ایزوگام دلیجان و قیرگونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب با چک بلند مدت و اقساط شش ماهه در صفادشت شهریار میباشد.

 برای اطلاع از قیمت به روز قیر بشکه ای ۶۰/۷۰ شل، قیر بشکه ای ۸۵/۲۵ مخلوط، قیر امولسیون، قیر ام سی mc, قیر mc2, قیر mc250 برای پریمکت و تک کت آسفالت، قیر محلول، گونی چتایی، ایزوگام و هزینه اجرای قیرگونی و ایزوگام، دریافت پیش فاکتور، خرید رسمی یا غیر رسمی، نحوه تحویل در صفادشت شهریار و شرایط خرید اقساطی با ما تماس بگیرید.

ایزوگام

 شرکت آسا، خدمات تهیه و نصب انواع فویلدار و بدون فویل بهترین برندهای ایزوگام دلیجان و قیرگونی را در صفادشت شهریار به صورت اقساطی و چک مدت دار برای سطوح مختلف نظیر پشت بام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، بالکن، پی، دیواره ها، پارکینگ، مخازن آب و غیره با قیمت مناسب انجام میدهد.

ایزوگام در صفادشت شهریار

 ایزوگام یک عایق رطوبتی پیش ساخته است که برای عایق نمودن سطوح در برابر نفوذ رطوبت به کار میرود. ایزوگام، با قیمت مناسب و به صرفه، جانشین مناسبی برای قیرگونی است که در گذشته مورد استفاده قرار میگرفت. قیمت ایزوگام دلیجان در صفادشت شهریار نسبت به عایق قیرگونی ارزانتر است.

 ایزوگام دلیجان قبل از نصب در بازار به صورت رول ده متری ارائه ميگردد. طول هر رول ایزوگام، ده متر و عرض آن یک متر است. وزن استاندارد یک رول ایزوگام چهل کیلوگرم و ضخامت آن چهار میلیمتر است. مواد تشکیل دهنده ایزوگام، قیر 60/70 صنعتی، مواد پلیمری اتکیک پلی پروپیلن (APP)، لایه تیشو، لایه پلی استر نبافته سوزنی یا ترموباند، پودر تالک و فوئل آلومینیومی است.

 کیفیت ایزوگام از عوامل موثر در عایق کاری رطوبتی است که بایستی در انتخاب آن دقت شود. بالطبع قیمت ایزوگام دلیجان بسته به کیفیت آن متفاوت است.

 برای اطلاع از قیمت به روز قیر بشکه ای ۶۰/۷۰ شل، قیر بشکه ای ۸۵/۲۵ مخلوط، قیر امولسیون، قیر ام سی mc, قیر mc2, قیر mc250 برای پریمکت و تک کت آسفالت، قیر محلول، گونی چتایی، ایزوگام و هزینه اجرای قیرگونی و ایزوگام، دریافت پیش فاکتور، خرید رسمی یا غیر رسمی، نحوه تحویل در صفادشت شرایط خرید اقساطی با ما تماس بگیرید.

ایزوگام مرغوب دلیجان

 ایزوگام مرغوب و با کیفیت دلیجان، دارای تیشو نخدار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی است. یک ایزوگام استاندارد، دارای قیر خالص و طبیعی اصلاح شده بوده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است. همچنین یک ایزوگام مرغوب بایستی نرم و انعطاف پذیر باشد. ایزوگام خشک و ترد که هنگام تا کردن با دست بشکند، قطعا بعد از نصب نیز دچار ترک خوردگی میشود. همچنین ایزوگام مرغوب و استاندارد محکم و با دوام بوده و زود پاره نمیشود. لبه های آن کاملا سالم و ضخامت کل رول یکنواخت است.

ایزوگام نامرغوب

 توصیه میشود از ایزوگام های نامرغوب که با کیفیت پایین، قیمت ارزان و با پسوند و پیشوند دلیجان و شرق در بازار ارائه میشوند استفاده نکنید. در مورد درج نام ایزوگام دلیجان بر روی آنها ذکر این نکته ضروری است که اکثر ایزوگام ها در شهرک صنعتی دلیجان تولید می‌ شوند و بالطبع همگی پسوند دلیجان را روی نام خود دارند.

 در ساخت ایزوگام های نامرغوب از پودرهای مختلف، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و غیره استفاده میشود. اینگونه محصولات از نظر ظاهری هیچگونه تفاوتی با ایزوگام مرغوب ندارند و اتفاقا علاوه بر وزن و ضخامت بالا، زرق و برق بیشتری هم دارند. لذا غافلگیر مارک ها، نوشته ها، تبلیغات و نقش و نگارهای مختلف روی برچسب آنها نشوید.

 روش ساده شناخت ایزوگام نامرغوب این است رنگ سیاه مایل به قهوه ای دارند و هنگام نصب بوی گازوئیل و روغن سوخته محیط را فرا میگیرد.

زیرسازی و شیب بندی ایزوگام

 برای یک عایق کاری ایده آل، سطح مورد اجرا بایستی از لحاظ زیرسازی کاملا آماده باشد. سطح عایق کاری باید کاملا خشک و عاری از هرگونه آلودگی و گرد و خاک باشد، در غیر این صورت چسبندگی مناسبی بین ایزوگام و سطح اتفاق نمیافتد. برای سطوح کثیف حتی با استفاده از قیر و یا پرایمر نیز نمیتوان اتصال ایزوگام به سطوح زیرین را تضمین کرد. بعد از تمیز کردن سطح، شکاف ها و ترک‌ هایی که شاید در سطح موجود باشند بهتر از قبل نمایان میشوند. شکاف های کوچک و مویرگی با استفاده از قیر و یا پرایمر کاملا برطرف خواهند شد. برای شکافهای بزرگتر قبل از نصب ایزوگام باید یک تکه ایزوگام به صورت نواری بر روی آن نصب گردد.

 سطح مورد نظر باید کاملا صاف بوده و شیب مناسبی به سمت آب رو داشته باشد. در صورت ناهمواری و عدم شیب بندی مناسب، پشت بام بایستی توسط متخصصین شیب، کروم بندی شده و با ملات سیمان و یا آسفالت شیب آن اصلاح گردد. بر روی سطوح سیمانی، آسفالتی، موزائیک و سنگ بهتر است قبل از نصب ایزوگام، یک لایه قیر اجرا شود. همچنین ایزوگام های فرسوده و طبله کرده بایستی از پشت بام جمع آوری شوند.

ارائه فاکتور رسمی و ضمانت نامه

 شرکت ایزوگام آسا با نام کامل آیدین سازه اورال ثبت ۲۶۹۰ و کد اقتصادی ۱۴۰۰۷۱۰۵۱۴۸ خدمات تهیه و نصب بهترین برندهای ایزوگام دلیجان را برای ارگان های دولتی و شرکتها در صورت درخواست کارفرما، با فاکتور رسمی و ضمانت نامه ارائه میدهد. در صورت ارائه‌ فاکتور رسمی و ثبت فاکتور در سامانه مودیان مقدار 9% به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به قیمت ایزوگام اضافه خواهد شد. همچنین کسورات قانونی بیمه نیز به خدمات نصب ایزوگام اضافه میگردد. در صورتی که کارفرما تمایلی به دریافت فاکتور رسمی نداشته باشد، فاکتور معمولی ارائه میشود و کسورات قانونی ارزش افزوده و بیمه لحاظ نخواهد شد.

برآورد هزینه ایزوگام پشت بام

 برای برآورد هزینه ایزوگام پشت بام، مقدار ایزوگام لازم برای پشت بام را در قیمت نصب هر مترمربع ایزوگام ضرب میکنیم.

 به صورت تقریبی، مقدار ایزوگام مورد نیاز برای پشت بام برابر با متراژ سطح بعلاوه ۳۰ درصد آن است. مثلاً برای پشت بام به مساحت ۱۰۰ مترمربع مقدار ۳۰ مترمربع افزوده میشود و ۱۳۰ مترمربع ایزوگام لازم است. این افزایش به دلیل همپوشانی ایزوگام به اندازه ۱۰ سانتیمتر و همچنین بالا رفتن حدود ۲۵ سانتیمتر روی دیواره ها و تیکه کاری های دور لوله ها و زائده ها است.

 پرداخت هزینه ایزوگام پشت بام در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری برعهده تمامی صاحبان واحدها و متناسب با متراژ هر واحد میباشد. مستاجر هیچ گونه تعهدی نسبت به پرداخت هزینه های ایزوگام، حتی جزیی ندارد.

نصب ایزوگام و قیرگونی

 نصب ایزوگام دلیجان و قیرگونی باید توسط شرکت های معتبر مجری عایق های رطوبتی صورت گیرد تا از ضمانت نامه معتبر برخوردار باشد. گاها مشاهده میشود که افراد عادی و استاد کاران بنا، کاشی کار و حتی لوله کش اقدام به نصب ایزوگام و قیرگونی میکنند. عدم دقت و مهارت در نصب، باعث عدم چسبندگی موثر و باقی ماندن درز در بین لایه های آن میشود. نفوذ رطوبت از بین درزها به زیر عایق باعث ورود آب به داخل سقف و داخل سازه ها خواهد بود. تعمیر و یا نصب ایزوگام جدید، علاوه بر اتلاف وقت، هزینه های هنگفتی را برای مصرف کننده خواهد داشت.

 پس به خاطر داشته باشیم که سپردن کار نصب ایزوگام با قیمت پایین و غیر معقول به نصاب های سیار که مکان مشخصی ندارند پیامدهای منفی برای مصرف کننده به دنبال خواهد داشت.

 لذا در انتخاب خود دقت کنیم تا با خیالی آسوده تر برف و باران شهرمان را به تماشا بنشینیم.

حفظ و نگهداری ایزوگام پس از نصب

 حفظ و نگهداری مناسب از ایزوگام و قیرگونی پس از اجرا نیز حائز اهمیت است‌. از نگهداری لوازم نوک تیز و یا مصالح ساختمانی مثل شن، ماسه، آجر، موزائیک و غیره بر روی عایق جدا خودداری کنید. همچنین گذاشتن کف شور به دهانه ناودان برای جلوگیری از جمع شدن زباله و مسدود شدن دهانه آب رو ضروری است.

 بازدید ماهیانه از پشت بام نیز برای بررسی وضعیت ایزوگام و دهانه ناودان یا آب رو لازم است.

شرکت نصب ایزوگام در صفادشت شهریار

 شرکت نصب ایزوگام آسا به عنوان اولین شرکت رسمی پیمانکاری فروش و نصب ایزوگام دلیجان و قیرگونی در صفادشت شهریار در پروژه های خود، فرایند تهیه و نصب بهترین برندهای ایزوگام را با استفاده از بهترین متریال های عایق کاری رطوبتی به صورت اقساطی انجام میدهد. آنچه برای ما اهمیت دارد، اجرای استاندارد و بی عیب و نقص عایق کاری همراه با مسئولیت ‌پذیری و ضمانت کار است.

 شرکت نصب ایزوگام آسا در صفادشت شهریار با سالها تجربه در عرصه عایق رطوبتی، پروژه های محوله را به شکل مطلوب و مطابق با ضوابط و قوانین موجود انجام میدهد. داشتن نیروهای متخصص و زبده و همچنین تجهیزات پیشرفته کمک شایانی در عملکرد مطلوب این شرکت در زمینه عایق کاری رطوبتی داشته است.

 این شرکت سعی دارد پروژه های محوله را به بهترین شکل ممکن، با کمترین قیمت و به صورت اقساطی، در مدت زمان مشخص شده اجرا نموده و رضایت کارفرما را جلب کند. امیدواریم با داشتن سالها تجربه در عرصه خدمات ایزوگام و قیرگونی در صفادشت شهریار بتوانیم خدمات ارزنده ای به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

 برای اطلاع از قیمت به روز قیر بشکه ای ۶۰/۷۰ شل، قیر بشکه ای ۸۵/۲۵ مخلوط، قیر امولسیون، قیر mc۲۵, mc۲, mc ام سی و امولسیون برای پریمکت و تک کت آسفالت، قیر محلول، گونی چتایی و ایزوگام و هزینه اجرای قیرگونی و ایزوگام، دریافت پیش فاکتور، خرید رسمی یا غیر رسمی، نحوه تحویل در صفادشت شهریار و شرایط خرید اقساطی با ما تماس بگیرید.

2 پاسخ ها

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان