ایزوگام آسا

شرکت آسا، ارائه دهنده خدمات فروش و نصب ایزوگام دلیجان و قیرگونی با قیمت مناسب، چک شش ماهه و ضمانت نامه رسمی 10 ساله میباشد.

 این شرکت خدمات نصب ایزوگام دلیجان و قیرگونی یک لایه، دولایه و سه لایه را برای پشت بام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پاسیو، استخر، پارکینگ و سایر سطوح با قیمت مناسب انجام میدهد.

ایزوگام قیرگونی

 عملیات اجرای عایق رطوبتی ایزوگام و قیرگونی توسط اکیپ ایزوگام کار و قیرگونی کار مجرب و متخصص نصب شرکت آسا در اسرع وقت صورت میپذیرد. شرکت آسا با ایمان به توانایی های خود کلیه خدمات فروش، نصب و تعمیرات ایزوگام و قیرگونی را همراه با ضمانت نامه رسمی 10 ساله ارائه میدهد.

 فروش و نصب کلیه محصولات عایق رطوبتی توسط شرکت آسا با چک دو تا شش ماهه صورت میگیرد.

فروش ایزوگام و قیر برای ارگانهای دولتی و شرکت ها

 شرکت آسا به عنوان یک شرکت رسمی تامین کننده مصالح، خدمات فروش و نصب ایزوگام، قیر، گونی چتایی، پرایمر و سایر مصالح ساختمانی را برای اشخاص حقوقی مانند سازمان های دولتی و شرکت ها (در صورت درخواست خریدار) با ارائه فاکتور رسمی با ثبت در سامانه مودیان انجام میدهد.

ایزوگام و قیر

نصب ایزوگام و قیرگونی

 شرکت آسا به عنوان اولین شرکت رسمی پیمانکاری فروش و نصب ایزوگام دلیجان و قیرگونی در پروژه های خود، فرایند تهیه و نصب ایزوگام و قیرگونی را با استفاده از بهترین متریال های عایق کاری رطوبتی بر عهده میگیرد.

 این شرکت با سالها تجربه در عرصه عایق رطوبتی، پروژه های محوله را به شکل مطلوب و مطابق با ضوابط و قوانین موجود انجام میدهد. داشتن نیروهای متخصص و زبده و همچنین تجهیزات پیشرفته موجب عملکرد فوق العاده این شرکت در زمینه عایق کاری رطوبتی شده است. آنچه برای ما اهمیت دارد، اجرای استاندارد و بی عیب و نقص عایق کاری همراه با ضمانت کار است.

 شرکت آسا سعی دارد پروژه های محوله را به بهترین شکل ممکن، با کمترین قیمت و به صورت اقساطی، در مدت زمان مشخص شده اجرا نموده و رضایت کارفرما را جلب کند.

 در مورد اجرای عایق رطوبتی باید عنوان کنیم که نصب آن باید توسط شرکت های معتبر با آدرس مشخص و متخصص عایق کاری رطوبتی صورت گیرد تا از ضمانت نامه معتبر برخوردار باشد. متاسفانه گاها مشاهده میشود که افراد عادی و استاد کاران بنا، کاشی کار و حتی لوله کش اقدام به نصب ایزوگام و قیرگونی میکنند. عدم دقت و مهارت در نصب، باعث عدم چسبندگی موثر و باقی ماندن درز در بین لایه های آن میشود. نفوذ رطوبت از بین درزها به زیر عایق باعث ورود آب به داخل سقف و داخل سازه ها خواهد بود. لذا تعمیر و یا نصب مجدد، هزینه های هنگفتی را برای مصرف کننده خواهد داشت.

 امیدواریم با داشتن سالها تجربه در عرصه خدمات ایزوگام و قیرگونی بتوانیم خدمات ارزنده ای به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

 برای اطلاع از قیمت به روز ایزوگام دلیجان، قیر، گونی چتایی و سایر مصالح ساختمانی، هزینه نصب، دریافت پیش فاکتور، خرید رسمی یا غیر رسمی، نحوه تحویل و شرایط خرید اقساطی با ما تماس بگیرید.

ایزوگام دلیجان

 ایزوگام مرغوب دلیجان

 ایزوگام مرغوب دلیجان، دارای تیشو نخدار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی میباشد. یک ایزوگام استاندارد، دارای قیر خالص و طبیعی اصلاح شده بوده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است.

 ایزوگام مرغوب و با کیفیت دلیجان نرم و انعطاف پذیر، محکم و با دوام بوده و زود پاره نمیشود و لبه های آن کاملا سالم و ضخامت کل رول یکنواخت است.

ایزوگام نامرغوب

 توصیه میشود از ایزوگام های نامرغوب که با کیفیت پایین، قیمت ارزان و با پسوند و پیشوند دلیجان و شرق در بازار ارائه میشوند استفاده نکنید. در مورد درج نام ایزوگام دلیجان بر روی آنها ذکر این نکته ضروری است که اکثر محصولات ایزوگام در شهرک صنعتی دلیجان تولید می‌ شوند و بالطبع همگی پسوند دلیجان را روی نام خود دارند لذا نام دلیجان بر روی برچسب ایزوگام نشانگر کننده کیفیت آن نیست.

 در ساخت ایزوگام های نامرغوب از پودرهای مختلف، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و غیره استفاده میشود. اینگونه محصولات از نظر ظاهری هیچگونه تفاوتی با ایزوگام مرغوب ندارند و اتفاقا علاوه بر وزن و ضخامت بالا، زرق و برق بیشتری هم دارند. لذا غافلگیر مارک ها، نوشته ها، تبلیغات و نقش و نگارهای مختلف روی برچسب آنها نشوید.

 روش ساده شناخت ایزوگام نامرغوب این است رنگ سیاه مایل به قهوه ای دارند و هنگام نصب بوی گازوئیل و روغن سوخته محیط را فرا میگیرد.

برآورد هزینه ایزوگام پشت بام

 برای برآورد هزینه ایزوگام پشت بام باید عنوان کنیم که به صورت تقریبی، مقدار ایزوگام مورد نیاز برای پشت بام برابر با متراژ سطح بعلاوه 25 درصد آن است. مثلاً برای پشت بام به مساحت 100 مترمربع مقدار 25 مترمربع افزوده میشود و 125 مترمربع ایزوگام لازم است. این افزایش به دلیل همپوشانی ایزوگام به اندازه 10 سانتیمتر و همچنین بالا رفتن حدود 25 سانتیمتر روی دیواره ها و تیکه کاری های دور لوله ها و زائده ها است.

 پرداخت هزینه ایزوگام پشت بام در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری برعهده تمامی صاحبان واحدها و متناسب با متراژ هر واحد میباشد و مستاجر هیچ گونه تعهدی نسبت به پرداخت هزینه ها، حتی جزیی ندارد.

 قیمت ایزوگام

زیرسازی و شیب بندی ایزوگام

 برای یک عایق کاری ایده آل، سطح مورد اجرا بایستی از لحاظ زیرسازی کاملا آماده باشد. سطح عایق کاری باید کاملا خشک و عاری از هرگونه آلودگی و گرد و خاک باشد، در غیر این صورت چسبندگی مناسبی بین ایزوگام و سطح اتفاق نمیافتد. برای سطوح کثیف حتی با استفاده از قیر و یا پرایمر نیز نمیتوان اتصال ایزوگام به سطوح زیرین را تضمین کرد. بعد از تمیز کردن سطح، شکاف ها و ترک‌ هایی که شاید در سطح موجود باشند بهتر از قبل نمایان میشوند. شکاف های کوچک و مویرگی با استفاده از قیر و یا پرایمر کاملا برطرف خواهند شد. برای شکافهای بزرگتر قبل از نصب ایزوگام باید یک تکه ایزوگام به صورت نواری بر روی آن نصب گردد.

 سطح مورد نظر باید کاملا صاف بوده و شیب مناسبی به سمت آب رو داشته باشد. در صورت ناهمواری و عدم شیب بندی مناسب، پشت بام بایستی توسط متخصصین شیب، کروم بندی شده و با ملات سیمان و یا آسفالت شیب آن اصلاح گردد. بر روی سطوح سیمانی، آسفالتی، موزائیک و سنگ بهتر است قبل از نصب ایزوگام، یک لایه قیر اجرا شود. همچنین ایزوگام های فرسوده و طبله کرده بایستی از پشت بام جمع آوری شوند.

حفظ و نگهداری ایزوگام پس از نصب

 حفظ و نگهداری مناسب از ایزوگام و قیرگونی پس از اجرا نیز حائز اهمیت است‌. از نگهداری لوازم نوک تیز و یا مصالح ساختمانی مثل شن، ماسه، آجر، موزائیک و غیره بر روی عایق جدا خودداری کنید. همچنین گذاشتن کف شور به دهانه ناودان برای جلوگیری از جمع شدن زباله و مسدود شدن دهانه آب رو ضروری است.

 بازدید ماهیانه از پشت بام نیز برای بررسی وضعیت ایزوگام و دهانه ناودان یا آب رو لازم است.

 آرزو میکنیم هرگاه مشتری به دنبال کالا و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب باشد به آن دست پیدا کند و تلاش میکنیم این امر را محقق سازیم. 

فروش و نصب ایزوگام و قیرگونی در تهران

 فروش و نصب ایزوگام آسا و قیرگونی در استان تهران و شهرهای تهران، اسلامشهر، چهاردانگه، صالحیه، بهارستان، گلستان، رباط کریم، پرند، نسیم شهر، نصیرشهر، شهریار، باغستان، فردوسیه، شاهدشهر، صباشهر، فردوسیه، وحیدیه، شهر قدس، اندیشه، ملارد، صفادشت، پاکدشت، پیشوا، شهر ری، باقرشهر، کهریزک، ورامین، شریف‌ آباد، قرچک، جوادآباد، حسن‌ آباد، شمیرانات، لواسان، شمشک، فشم، فیروزکوه، ارجمند، دماوند، گیلاوند، پردیس، رودهن، بومهن، آبسرد، آبعلی، مشاء و کیلان،

فروش و نصب ایزوگام و قیرگونی در استان البرز

 فروش و نصب ایزوگام و قیرگونی در استان البرز و شهر های کرج، فردیس، ماهدشت، گرمدره، کمالشهر، مهرشهر، محمدشهر، مشکین دشت، هشتگرد، کردان، چهارباغ، طالقان و اشتهارد.

فروش ایزوگام و قیر در شمالغرب کشور

 فروش ایزوگام و قیر در استان آذربایجان شرقی و شهرهای تبریز، اهر، سراب، هوراند، جلفا، مراغه، شبستر، عجب شیر، آذرشهر، بناب، اسکو، اربطان، صوفیان، هریس، ملکان، بستان آباد، مهربان، تسوج، کلیبر، مرند، میانه، وایقان، ورزقان، دوزدوزان، سیس، کشکسرای، خمارلو، شربیان، هادیشهر، خامنه، دریان، لیلان، خدا آفرین، گوگان، سهند، کوزه کنان، تیکمه داش، قره آغاج، خسروشهر، ایلخچی، خاروانا، آبش احمد، یامچی، ایلخچی، سردرود، باسمنج و زنوز

 فروش ایزوگام و قیر در استان آذربایجان غربی و شهرهای ارومیه، خوی، بوکان، مهاباد، میاندوآب، سلماس، پیرانشهر، نقده، تکاب، ماکو، سردشت، شاهین‌دژ، اشنویه، چایپاره، شوط، چالدران، پلدشت، چهاربرج، میرآباد و باروق.

 فروش ایزوگام و قیر در استان اردبیل و شهرهای اردبیل، پارس‌آباد، مشکین‌ شهر، خلخال، گرمی، بیله‌سوار، نمین، کوثر، اصلاندوز، نیر، سرعین و انگوت.

 فروش ایزوگام و قیر در استان زنجان و شهرهای زنجان، خرمدره، ابهر، هیدج، صایین قلعه، خدابنده، سلطانیه، ماهنشان، طارم و قیدار.

 فروش ایزوگام و قیر در استان قزوین و شهرهای قزوین، تاکستان، الوند و اقبالیه و بویین زهرا.

فروش ایزوگام و قیر در استان های مرکزی کشور

 فروش ایزوگام و قیر در استان اصفهان و شهرهای اصفهان، کاشان، نجف آباد، شاهین شهر، میمه، داران، فریدن، شهرضا، تیران، مبارکه، آران و بیدگل، زرین شهر، لنجان، گلپایگان، فریدون شهر، دهاقان، چادگان، فلاورجان، نایین، سمیرم، خوانسار، گز، اردستان، نطنز و خمینی‌ شهر.

 فروش ایزوگام دلیجان و قیر در استان قم و شهرهای قم، قنوات، دستجرد، سلفچگان، جعفریه و کهک.

 فروش ایزوگام دلیجان و قیر در استان مرکزی و شهرهای اراک، ساوه، خمین و محلات.

 فروش ایزوگام دلیجان و قیر در استان یزد و شهرهای یزد، میبد، اردکان و بافق.

 فروش ایزوگام دلیجان و قیر در استان چهارمحال و بختیاری و شهرهای شهرکرد، بروجن، فرخ‌ شهر و فارسان.

فروش ایزوگام و قیر در خراسان

 فروش ایزوگام آسا و قیر در استان خراسان رضوی و شهرهای مشهد، سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه.

 فروش ایزوگام و قیر در استان خراسان شمالی و شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم.

 فروش ایزوگام و قیر در استان خراسان جنوبی و شهرهای بیرجند، قائن، فردوس و نهبندان.

 فروش ایزوگام و قیر در استان سمنان و شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار.

فروش ایزوگام و قیر در شمال کشور

 فروش ایزوگام آسا و قیر در استان گیلان و شهرهای رشت، بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود.

 فروش ایزوگام دلیجان و قیر در استان مازندران و شهرهای ساری، بابل، آمل، قائم‌شهر و نوشهر.

 فروش ایزوگام و قیر در استان گلستان و شهرهای گرگان، گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن.

فروش ایزوگام و قیر در جنوب کشور

 فروش ایزوگام آسا و قیر در استان فارس و شهرهای شیراز، کازرون، جهرم و مرودشت.

 فروش ایزوگام دلیجان و قیر در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت و لیکک.

 فروش ایزوگام و قیر در استان خوزستان و شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و خرمشهر.

 فروش ایزوگام و قیر در استان بوشهر و شهرهای بندر بوشهر، برازجان، بندر گناوه و خورموج.

 فروش ایزوگام و قیر در استان کرمان و شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت.

 فروش ایزوگام و قیر در استان سیستان و بلوچستان و شهرهای زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار.

 فروش ایزوگام و قیر در استان هرمزگان و شهرهای بندرعباس، میناب، دهبارز و بندر لنگه.

فروش ایزوگام و قیر در غرب کشور

 فروش ایزوگام و قیر در استان همدان و شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان.

 فروش ایزوگام و قیر در استان ایلام و شهرهای ایلام، ایوان، دهلران و آبدانان.

 فروش ایزوگام و قیر در استان کردستان و شهرهای سنندج، سقز، مریوان و بانه.

 فروش ایزوگام و قیر در استان کرمانشاه و شهرهای کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور.

 فروش ایزوگام و قیر در استان لرستان و شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دورود و کوهدشت.

 فروش و نصب ایزوگام و قیرگونی در شهرک صنعتی شمس آباد، عباس آباد، نصيرآباد، خاوران، فيروزكوه، خوارزمی، پرند، پیشوا، سالاريه، چرمشهر، قرچك، دماوند 2، پایتخت (علي آباد)، شهر سنگ تهران، چهاردانگه، خرمدشت تهران، سهند تهران، آیینه ورزان، بیجین ری و دهک.

 فروش و نصب ایزوگام و قیرگونی در شهرک صنعتی اشتهارد، بهارستان، سپهر، نظرآباد، سيمين دشت، كوثر، هشتگرد، ماهدشت، جاده مخصوص كرج، زيبادشت و هلجرد.

سپاس از همراهی تان…

7 پاسخ ها
  1. حسین

    سلام خسته نباشید
    یک سوالی داشتم قبل از ایزوگام حتما باید زیر سازی با قیر یا پرایمر انجام شود و اینکه ایزوگام جدید را روی ایزوگام قبلی نصب کنیم عمر ایزوگام باعث میشود کمتر شود یا خیر

    1. سلام و عرض ادب
      بر روی سطوح آسفالتی و یا بتونی بهتر است یک لایه قیر و یا پرایمر اجرا شود.
      بر روی ایزوگام قدیمی میشود ایزوگام جدید نصب کرد.
      با تشکر.

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان