شرکت روف گاردن آسا

 شرکت آسا پیمانکار رسمی مجری انواع روف گاردن و فضای سبز در تهران و کرج با قیمت مناسب و بهترین کیفیت میباشد.

پیمانکار روف گاردن

درباره روف گاردن

 روف گاردن به معنای ایجاد فضای زیبا و سرسبز بر روی پشت بام جهت رشد گیاهان است. با توجه به رشد بی رویه ساخت و ساز و تخریب فضای سبز، محیط زیست دچار تغییرات اساسی شده است. لذا برای جلوگیری از آسیب بیشتر به محیط زیست، احیای فضای سبز بر روی پشت بام انجام پذیرفته است.

 بستر رشد گیاه در بام سبز، در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین و بر روی بستر مصنوعی ایجاد میشود. امروزه به دلیل کاهش فضا در منازل، کاربرد روف گاردن افزایش یافته است. روف گاردن یا بام سبز یک از ایده خلاقانه طراحی برای پشت بام است که این روزها مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه معماران و طراحان در یافته اند که چگونه درختان و گیاهان  را در مکان هایی دور از انتظار همچون پشت بام تعبیه کنند. در شهرهای شلوغ امروزی پشت بام اکثر ساختمان ها یکنواخت و کسل کننده است، از این رو طراحی سبز را می توان راه حلی مناسب برای ایجاد جذابیت و زیبایی به فضای شهری عنوان کرد.

 شرکت آسا

 شرکت پیمانکاری آسا در پروژه های خود، فرایند تهیه، حمل و اجرای روف گاردن و فضای سبز پشت بام را طبق یک قرارداد معتبر بر عهده میگیرد. آنچه در قراردادهای ما اهمیت بالایی دارد، حس مسئولیت ‌پذیری و تعهد به تمام مفاد قرارداد است. این شرکت با برنامه ‌ریزی دقیق، عملیات عایق کاری را طبق زمانبندی در مدت زمان مشخص شده به پایان میرساند.

 شرکت آسا عملیات اجرا را با قیمت مناسب و با استفاده از بهترین متریال ها انجام میدهد. این شرکت با سالها تجربه در عرصه بام سبز، پروژه های محوله را به شکل مطلوب انجام میدهد. داشتن نیروهای متخصص و زبده و همچنین تجهیزات پیشرفته کمک شایانی در عملکرد مطلوب این شرکت داشته است.

 شرکت آسا تمام اقدامات لازم در راستای اجرای موفق روف گاردن را مطابق با ضوابط و استانداردهای مربوطه انجام میدهد. این شرکت سعی دارد پروژه های محوله را به بهترین شکل ممکن اجرا نموده و رضایت کارفرما را جلب کند.

امیدواریم با داشتن سالها تجربه در عرصه بام سبز بتوانیم خدمات ارزنده ای به مشتریان عزیز ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مفید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و هزینه پروژه تان را در اختیارتان قرار میدهند.

تماس با آسا

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان