شرکت پیمانکار ساختمان

 شرکت ساختمانی آسا، یک شرکت رسمی پیمانکار راه و ساختمان در تهران، کرج و سایر نقاط کشور است که خدمات صفر تا صد ساختمان سازی و راه سازی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد.

 خدمات ساخت و ساز، بازسازی، نوسازی و خدمات مقاطعه کاری نظیر تخریب، خاکبرداری، گودبرداری، خرید ضایعات، حمل نخاله، پی کنی، اجرای فونداسیون، آرماتوربندی، بتن ریزی، دیوار چینی، گچ کاری، نقاشی، نما کاری، کف سازی، کاشی کاری، سنگ کاری، اجرای سرامیک، موزائیک، پارکت، لمینت، پی وی سی، اپوکسی، سقف کاذب، کناف، کاغذ دیواری، نصب درب و پنجره، عایق کاری صوتی، رطوبتی و حرارتی، سقف کاذب، تاسیسات لوله کشی آب، گاز و برق از جمله خدمات شرکت آسا میباشد.

 خدمات راه سازی، محوطه سازی، جدول کاری، نهر سازی، سنگ فرش معابر، پیاده رو سازی، خدمات زیبا سازی معابر و مبلمان شهری از دیگر خدمات شرکت ما در تهران است.

 شرکت در مناقصات و مزائدات دولتی و خصوصی با ارائه فاکتور رسمی و ارزش افزوده نیز از جمله فعالیت های این شرکت است.

شرکت ساختمانی در تهران

درباره شرکت آسا

 شرکت آسا در پروژه های راه و ساختمان، فرایند تهیه، حمل مصالح و اجرا را به صورت یکجا بر عهده میگیرد. آنچه برای ما اهمیت بالایی دارد اجرای استاندارد و بی عیب و نقص پروژه، همراه با مسئولیت ‌پذیری و ضمانت کار است. این شرکت سعی دارد پروژه های محوله را به بهترین شکل ممکن، در مدت زمان مشخص شده اجرا نموده و رضایت کارفرما را جلب کند. داشتن نیروهای متخصص و زبده و همچنین تجهیزات پیشرفته کمک شایانی در عملکرد مطلوب این شرکت در زمینه خدمات راه و ابنیه داشته است.

 شرکت آسا کلیه خدمات ساختمانی را با رعایت موارد ایمنی انجام میدهد و مسئولیت جانی و مالی کلیه کارکنان پروژه و اشخاص ثالث، در صورت وقوع حادثه بر عهده این شرکت است.

تامین کالا، مصالح و ابزارآلات

 شرکت آسا خدمات تهیه و توزیع کالا، مصالح، ابزارآلات و ماشین آلات راه و ساختمان را در استان های تهران، البرز و سایر نقاط کشور با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه‌ میدهد.

 تهیه و فروش مصالح ساختمانی و ابزار آلات با قیمت مناسب در کمترین زمان توسط این شرکت صورت میگیرد. شرکت آسا به عنوان تامین کننده مصالح ساختمانی و ابزار آلات سعی دارد کالاهای با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

در پایان

 آرزو میکنیم هرگاه مشتری دنبال کالا و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب باشد سریعا به آن دست یابد و تلاش میکنیم این امر را محقق سازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های مفید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حضور یافته و هزینه اجرای پروژه تان را در اختیارتان قرار میدهند.

 بازدید از محل، کارشناسی، مشاوره، برآورد هزینه پروژه و ارائه پیش فاکتور در کلیه مناطق تهران و کرج رایگان میباشد.

2 پاسخ ها
  1. با عرض سلام وخسته نباشید
    خدمت تمامی مهندسان و انبو سازان و شرکت های ساختمانی و وابسته
    شرکت معدن فراور امداد تولید کننده انواع سنگ های نما، کف، راه پله، زیر پله،اسلب و… و دارا بودن مالکیت معادن حاجی آباد و آتشکوه آمادگی خود را جهت ارائه انواع سنگهای ساختمانی با قیمت های مناسب اعلام میدارد لذا جهت سفارش و استعلام میتوانید از طریق شماره تماس های ذیل و آدرس وب سایت ، ارتباط حاصل نماید.
    09167480517داودی
    09209513012 شماره شبکه های مجازی
    http://www.emco.ir
    emco_emdadاینستاگرام

  2. Shahram kabery

    با سلام و خسته نباشید
    شرکت عایق ساند با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه اجرای پروژه های عایق بندی صوتی و حرارتی مفتخر است تا با تکنیک های نوین و استانداردهای جهانی در زمینه های رفع صداهای هوابرد و کوبشی دیوارهای مشترک، سقف ها ، رایزرها ، چاله آسانسور ها ، موتورخانه (با حداقل ضخامت) در مجتمع های مسکونی ، واحد‌های صنعتی و کارگاهی همچنین در زمینه های آکوستیکال تریتمنت و کنترل آمبیانس های محیطی و اجرای عایق بندی صوتی سالن های اجتماعات ، سالن های ورزشی ، استودیو های میکس و مسترینگ ، اتاق های ضبط پادکست ، آموزشگاه های موسیقی
    در خدمت شما هموطنان عزیز و گرامی باشیم.
    این شرکت مفتخر است تا با بهره گیری از دانش فنی گروه مهندسین صدا بدون استفاده از متریال های غیر استاندارد ، سمی و سرطان زا (نظیر پشم سنگ ها ، پشم شیشه ها و…. ) با استفاده از سایلنت برد ها و تکنیک ابجاد کامپاندهای نامتقارن ضریب میرایی و جذب صداهای آلاینده محیطی را تا ۹۰ درصد کاهش دهیم.
    «««کیفیت و ضمانت اجرا شعار ما نیست بلکه‌ اعتبار ماست»»»

    لطفاً از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید

    https://www.instagram.com/ayegh48sound
    شهرام کابری 09121087655
    با تشکر

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان