خدمات پیمانکاری ساختمان در محمد شهر

 شرکت آسا به عنوان نخستین شرکت رسمی پیمانکاری ساختمان در محمد شهر، با نیم قرن سابقه آماده ارائه خدمات تخریب، بازسازی، مقاطعه کاری و کلیه کارهای ساختمانی به شهروندان عزیز میباشد.

 شرکت پیمانکاری آسا با اتکا به پرسنلی مجرب و متخصص، پروژه های مختلف ساخت و ساز را در محدوده محمد شهر به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

 این شرکت تلاش میکند خدمات پیمانکاری ساختمانی در محمد شهر نظیر تخریب، ایجاد بنای جدید و یا اجرای قسمتی از خدمات ساختمانی (مقاطعه کاری) را با قیمت مناسب، در مدت زمان مشخص شده به پایان برساند.

 شرکت پیمانکاری آسا با سالها تجربه در زمینه پیمانکاری ساختمان در محمد شهر، پروژه های محوله را به شکل مطلوب و مطابق با ضوابط و قوانین موجود انجام میدهد. داشتن نیروهای متخصص و زبده و همچنین تجهیزات استاندارد کمک شایانی در عملکرد مطلوب این شرکت داشته است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیمانکاری ساختمان در محمد شهر و آشنایی بیشتر با روند تخریب و بازسازی ساختمان، لطفا مقاله زیر را مطالعه نمایید.

تخریب ساختمان در محمد شهر

 

روند تخریب و بازسازی ساختمان به قرار زیر است.

بازدید از محل پروژه

 بعد از تماس مشتری برای تخریب و بازسازی ساختمان در محمد شهر و توافق اولیه بایستی از مکان مورد نظر بازدید شود. بازدید از محل برای مشخص شدن متراژ تخریب، خاکبرداری و نیز جنس مصرفی سازه ساختمان میباشد.

برآورد هزینه های تخریب

 پس از بررسی متراژ تخریب، مقدار خاکبرداری و نیز جنس مصرفی سازه ساختمان و برآورد ضایعات فلزی، با کارفرما درباره هزینه تخریب ساختمان توافق میشود. در صورت توافق ضایعات مصرفی از سوی شرکت آسا خریداری شده و از هزینه کلی تخریب کسر خواهد شد.

ایمنی در تخریب ساختمان

 یکی از آیتم های تخریب ساختمان در محمد شهر، رعایت نمودن موارد ایمنی است. کوچکترین بی احتیاطی امکان دارد باعث ریزش یا تخریب دیوار بنا و واحد های مجاور و اتصالات انشعاب ها گردد که خوشبختانه پرسنل شرکت آسا با بیش از نیم قرن سابقه به تمامی موارد ایمنی اشراف کامل دارند.

 ذکر این نکته مهم هم ضروری است که، مسئولیت جانی و مالی کارکنان پروژه بر عهده شرکت آسا میباشد و این شرکت در صورت وقوع حادثه کلیه جنبه های حقوقی آن را بر عهده میگیرد.

شروع تخریب ساختمان

 برای تخریب اصولی ساختمان، قبل از شروع عملیات، ابتدا کلیه انشعابات آب، برق، گاز، تلفن و انشعاب های مشترک با واحد های مجاور قطع گردند. در شروع کار تخریب ساختمان ابتدا اقدام به خروج درب و پنجره ها و سیم های برق خواهیم کرد تا در نهایت یک اسکلت از ساختمان باقی بماند. یکی از مهم ترین نکاتی که باید مورد توجه باشد، قطع ارتباط بنا با ساختمان های کناری میباشد. اگر سازه بتنی باشد، بایستی اتصال فونداسیون و سازه از ساختمان های مجاور قطع گردد تا فشاری از بناهای مجاور بر روی ساختمان نباشد.

 عملیات تخریب از طبقات بالاتر شروع میشود. اگر سازه فلزی باشد تخریب تا جایی که کلیه فلزات در بتن نمایان گردد ادامه مییابد. سپس آهن آلات برش و جدا خواهند شد تا جایی که تنها ستون ها باقی بماند.

ابزارآلات مورد استفاده در تخریب

 برای تخریب ساختمان که سازه فلزی دارد اصولا از پیکور دستی (هیلتی) استفاده میگردد. برای تخریب سازه بتنی اگر هیلتی کارساز نباشد با استفاده از پیکور بیل مکانیکی و بعد از قطع دسته های سازه از ساختمان های مجاور، از موقعیت جلوی ضلع جنوبی ساختمان، طوری که هیچ گونه ضربه و ارتعاشی به بناهای مجاور وارد نشود، تخریب صورت میگیرد. در همین حین میلگردها توسط کارگران متخصص، قطع و جدا میگردد و این کار تا موقعی ادامه مییابد که اصطلاحا بگوییم ساختمان به زمین رسیده است.

تفکیک نخاله ها و فلزات

 در این مرحله نخاله های ساختمانی از فلزات جدا میگردند، سپس نخاله ها بارگیری شده و در محل های مجاز شهرداری تخلیه خواهند شد. فلزاتی مثل تیرآهن، میل گرد، نبشی، درب و پنجره ها نیز به صورت جداگانه دسته بندی خواهند شد.

بازسازی ساختمان در محمد شهر

خاکبرداری در محمد شهر

 خاکبرداری از مراحل اولیه‌ ی بازسازی و ایجاد ساختمان در محمد شهر است که برای آماده نمودن محل پی اجرا میگردد، خاکبرداری و سپس گود برداری از مراحل حساس و فنی ساختمان سازی میباشد که بایستی به صورت استاندارد اجرا شود.

 کلیه مراحل عملیات خاکبرداری در محمد شهر بایستی تحت نظر افراد متخصص و در یک فضای کاملا ایمنی انجام پذیرد. رعایت ریز به ریز اصول و قواعد خاکبرداری باعث میشود که تمامی مراحل اجرا و ساخت و ساز در سلامت و ایمنی کامل انجام گیرد.

خاک برداری در محمد شهر

 

نقشه برداری و تحقیقات ژئوتکنیک در محمد شهر

 اولین اقدام برای خاکبرداری در محمد شهر، به این دلیل که برخی از ساختمان‌ ها شیب مشخصی ندارند نقشه برداری است. در تحقیقات ژئوتکنیک، نیز عمق خاک و تقویت زمین برای حصول اطمینان از بنیاد ساختمان تعیین میگردد. دسترسی محل به جاده‌ ها جهت راه اندازی تجهیزات ساخت و ساز نیز به صورت استاندارد طراحی میگردد.

نصب نشانه‌ های استاندارد

 علائم و ستون هایی به صورت موقت برای معیار اندازه گیری‌ های انجام شده در محل خاکبرداری نصب میگردد. این علایم هم به صورت موازی و هم عمودی برای تعیین محل دقیق پایه‌ ها قرار میگیرند.

شروع خاکبرداری

 در این مرحله وقتی کلیه موارد به صورت اصولی رعایت شد، خاکبرداری با اطمینان از اندازه و عمق خاک با توجه به اطلاعات موجود در طراحی ساختمان شروع میشود. خاکبرداری اصولی نه آنقدر سطحی انجام میشود که خاک سست مقاومت بنا را کاهش دهد و نه آنقدر عمیق انجام میگردد باعث هدر رفتن مصالح شود. در برخی موارد لازم است فراتر از مقدار تعیین شده برای عمق خاکبرداری، زمین گود شود تا به سطح مناسب و خاک و مقاوم برسیم.

 بعد از اتمام خاکبرداری بقیه سطح باقی مانده‌ ی اطراف با خاک مناسب پر میشود. یکسان بودن سطح خاک و کف ساختمان امری مهم و بسیار جدی است.

فونداسیون

  پایین‌ ترین نقطه هر سازه یا ساختمان که در تماس مستقیم با خاک قرار دارد و وزن کل بنا را به زمین انتقال میدهد فونداسیون نام دارد. مقدار عمق فونداسیون، ارتباط مستقیم با ارتفاع بنا دارد. هر مقدار ارتفاع ساختمان بلند‌تر باشد فونداسیون عمیق‌ تری بایستی ایجاد گردد.

 نوع فونداسیون بستگی به بار ساختمان و کاربری آن و از همه مهمتر نوع خاک زیرین دارد.

 فونداسیون باید به گونه ای طراحی گردد که باعث نشست ساختمان‌ های مجاور نشود. به طور کلی فونداسیون و مراحل اجرای آن تاثیراتی بر محیط  و بناهای اطراف میگذارند، به طور مثال عملیات حفاری، سستی و فرسایش خاک را به همراه دارد. فرسایش خاک موجب نشست سازه میشود.

برای جلوگیری و یا به حداقل رساندن چنین تاثیراتی لازم است خاکبرداری و گود برداری با دقت و مطالعه دقیق تری صورت پذیرد.

بتن ریزی

 فونداسیون ساختمان توسط بتن، محکم و مقاوم میشود. در واقع حفره‌ های ایجاد شده در بنا با بتن پر میشود. باید توجه داشته باشیم که بتن ریزی حتما در دمای مناسب اجرا شود.

 بتن ریزی در دمای خیلی بالا یا خیلی پایین باعث کاهش مقاومت بتن خواهد شد. این کار در دمای پایین منجر به یخ زدگی آب درون بتن شده و همین موضوع سبب کاهش چسبندگی اجزای آن شده و مقاومت آن کاهش خواهد یافت. بتن ریزی در دمای بالا نیز سبب تمایل به خشک شدن بیش از حد بتن و ترک خوردگی آن میشود.

آرماتور بندی در محمد شهر

 از حساس‌ ترین بخش های ایجاد یک ساختمان بتنی در محمدشهر، مرحله آرماتور بندی میباشد که باعث بهبود مقاومت کششی بتن میشود. بتن در مقابل نیرو‌های کششی مقاومت اندکی دارد لذا تمامی نیروهای کششی ساختمان توسط آرماتورها تحمل میشود. آرماتور موجب میشود بتن در برابر تنش های محیطی استحکام زیادی داشته باشد.

آرماتور بندی در مهرشهر

اجرای سقف و دیوار چینی

 از مهم‌ ترین مراحل ایجاد سازه‌ های ساختمانی، اجرای سقف و دیوار چینی ساختمان است. انواع سقف شامل سقف تیرچه و بلوک، کامپوزیت، شیروانی و غیره است که انتخاب هر یک بستگی به بودجه، شرایط محیطی و جغرافیایی، وسعت و هدف اجرای پروژه دارد. برای مثال در محمدشهر سقف شیروانی کمتر دیده میشود در حالی که در شهرهای باران خیز شمالی اکثر سقف‌ ها به شکل شیروانی هستند.

 یکی دیگر از قسمت های ساختمان سازی، بخش دیوار چینی است. هدف از دیوار چینی جدا نمودن قسمت‌ های مختلف خانه و ایجاد فضا‌ ها با کاربری متفاوت است. دیوار چینی با استفاده از بلوک سفالی، آجر و بتن ساخته میشود. کیفیت مصالح به کار رفته در دیوار چینی، کیفیت کل سیستم سازه و نحوه‌ ی انجام کار، تعیین کننده‌ ی استحکام دیوار است. اگر به خسارت های ناشی از زلزله، انفجار و یا هر تخریبی که متوجه ساختمان است توجه کنیم، بیشترین تخریب و آوار ایجاد شده که موجب آسیب جانی و مالی میشود خرابی دیوار‌ها است.

تاسیسات در محمد شهر

 قلب ساختمان، تاسیسات ساختمان است. به طور کلی، تاسیسات به افرادی که در ساختمان زندگی میکنند، آسایش و زندگی راحت را فراهم میکند. تاسیسات ساختمان شامل سیستم سرمایشی، گرمایشی، لوله کشی گاز و آب، سیم کشی برق و تلفن، تهویه مطبوع، راه‌ های ارتباطی بین واحد‌ ها یا طبقات و غیره است.

 طراحی و اجرای تاسیسات در محمد شهر، نیازمند مهندسین و کارشناسان خبره این حوزه است. کلیه مراحل از کوچکترین ترین قسمت ها تا بخشهای بزرگتر نیاز به طراحی و نقشه کشی در محمد شهرقیق و اصولی دارد. شرکت آسا به عنوان اولین و تخصصی تربن شرکت پیمانکاری ساختمان در تهران با داشتن نیروهای متخصص در حیطه تاسیسات، طراحی و اجرای کامل تاسیسات ساختمان را به طور دقیق و استاندارد به انجام میرساند.

 برای نوع طراحی تاسیسات موارد تاثیر گذاری وجود دارد. معماری ساختمان، شرایط محیطی و جغرافیایی میتواند طراحی تاسیسات ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد. در شهر محمد شهر با توجه به شرایط جغرافیایی، برای تاسیسات گرمایشی بهتر است برای تامین رطوبت مناسب از سیستم پکیج استفاده شود. در مورد تاسیسات سرمایشی در محمد شهر، با توجه به کمبود آب کولر گازی گزینه مناسب تری نسب به کولر‌ آبی میباشد.

نازک کاری

 پس از اتمام سفت کاری ساختمان هر فعالیتی که شامل پوشش ظاهری ساختمان میشود در زیر مجموعه‌ ی نازک کاری قرار میگیرد. نازک کاری ساختمان شامل گچ کاری، کاشی کاری، اجرای نقاشی یا کاغذ دیواری، پوشش سقف، برق کاری شامل نصب کلید، پریز و لامپ ها، نصب شیر آلات و شوفاژ ها، نصب در و پنجره و نما کاری ساختمان، عایق کاری و اندود کاری است.

گچ و خاک و سفید کاری در محمد شهر

 دلیل اصلی گچ خاک کردن، کاور کردن شیارها و حفره‌ های دیوار چینی و ایجاد یک سطح صاف برای روکش گچ سفید است.

 پس از پر شدن شیارها توسط گچ و خاک و خشک شدن آن، اقدام به سفید کاری دیوارها توسط گچ سفید میکنیم. بعد از مرحله‌ ی سفید کاری قبل از اینکه گچ کاملا خشک شود، یک لایه کشته روی آن کشیده میشود تا سطحی کاملا صاف و صیقلی به دست آید. انجام این کار یک زیر سازی مناسب برای نقاشی کردن دیوار فراهم میآورد.

نصب سنگ قرنیز در محمد شهر

 مرحله اجرای قرنیز، نصب سنگ تراورتن، مرمر یا غیره دور تا دور دیوارها است که با ارتفاع 10 الی 15 سانتیمتر اجرا میشود. نصب قرنیز از رسیدن نم و رطوبت و آسیب دیدن گچ در حین شست و شوی کف جلوگیری میکند.

کف سازی ساختمان در محمد شهر

 کف ساختمان با استفاده از لایه‌ ی مناسبی از ملات سیمانی صاف و مسطح میشود تا آماده‌ برای پوشش نهایی کف گردد. پوشش نهایی میتواند سنگ، سرامیک، موزاییک، پارکت و غیره باشد.

 امروزه سرامیک‌ های کف بسیار متنوعی در بازار تهرن وجود دارد. رنگهای مات و بسیار زیبا که هم خوانی با رنگ قالب دکوراسیون را دارد. ولی اغلب برای بزرگتر دیده شدن فضا از رنگ سفید برای مصالح پوششی کف استفاده میکنند.

 با توجه به پیشرفت تکنولوژی در حیطه دکوراسیون، ایده‌ های فوق العاده زیبایی برای پوشش کف وجود دارد که طراح به شما پیشنهاد میدهد. یکی از این مدل ها اپوکسی است که اگر با سلیقه‌ تان سازگار باشد طرحی زنده و شکیل برای کف خانه رقم میزند.

کاشی کاری در محمد شهر

 برای پوشش دیوارهای آشپزخانه و سرویس بهداشتی از کاشی و برای پوشش کف از سرامیک استفاده میگردد. همچنین برای پوشش کف سالن و اتاق خواب‌ ها از سرامیک استفاده میشود.

 کاشی و سرامیک در محمد شهر انواع بسیار متنوعی دارند که میتوان ترکیب رنگهای بسیار دلپذیری انتخاب کرده و فضای خانه را شکیل و زیبا کرد.

نصب درب و پنجره‌ در محمد شهر

 انتخاب درب ورودی ساختمان، درب واحد‌ ها و اتاق ها و سرویس بهداشتی همگی بستگی به بودجه و سلیقه‌ ی فرد دارد.

 امروزه برای درب واحدها، درب‌ های ضد سرقت با امینت بالا از جنس چوب با رنگها و پوشش های مختلف تولید میگردد. درب‌ هایی با پوشش چرم، ام دی اف یا بدون روکش خاص به درخواست مشتری تولید میشوند. برای درب اتاق‌ ها نیز میتوان از نوع چوبی یا درب با روکش‌ های مصنوعی MDF یا HDF استفاده کرد.

 یک ساختمان با هر کاربری، مسکونی، تجاری، اداری و غیره را نمیتوان بدون نور تصور کرد. برای یک ساختمان وجود نور بسیار حائز اهمیت است و این نور از وجود پنجره‌ ها حاصل میشود. یک پنجره با جنس نامرغوب در محلی نامناسب، چشم انداز، تهویه، زیبایی فضای ساختمان و ورود نور را مختل میکند. کمبود نور در محیط کار و زندگی روحیه‌ ی افراد را نیز کسل کرده و باعث افسردگی میشود. لذا بایستی این موضوع را جدی گرفته و در انتخاب جنس پنجره و محل نصب آن دقت شود.

پنجره‌ی چوبی

 امروزه در ساختمان‌ های مدرن به واسطه اصالت چوب و رنگ جذاب و گرم آن، از پنجره های چوبی استفاده میگردد. پنجره های چوبی به دلیل نارسانا بودن عایق خوبی هستند و انتقال حرارت و هدر رفت انرژی در آنها بسیار کم است. رنگ پذیری بالایی دارند، قابلیت اجرای شیشه‌ ی دو جداره را داشته و در مقابل تابش خورشید مقاوم است.

 از معایب آن میتوان گفت که در برابر آتش سوزی خطرناک بوده و امکان لانه گزینی حشرات در آن وجود دارد. در مقابل نفوذ آب مقاوم نبوده و احتمال تغییر شکل دارند.

پنجره‌ های آهنی

 به دلیل قیمت بالای آهن، وزن بالا، عدم مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی، درز گیری نامناسب و انتقال زیاد سر و صدا، استفاده از این نوع پنجره ها تقریبا منسوخ شده است.

پنجره‌ های آلومینیومی

 امروزه پنجره‌ های آلومینیومی با وزن کم، مقاومت در برابر رطوبت و نور آفتاب و چشم انداز وسیعی که ایجاد میکند، استفاده بیشتری دارد. از معایب آن در گذشته هدر رفت زیاد انرژی بود که با تغییراتی که در آن ایجاد شد، اتلاف انرژی به حداقل رسید.

فریم‌ های upvc و pvc

 جنس این فریم‌ ها نوعی پلاستیک سبک و قوی است. این پنجره ها با مزایای فوق العاده ای مثل انعطاف پذیری بالا، قابلیت بازیافت، عایق حرارتی و صوتی، سبک، غیر قابل اشتعال، عمر بالا، مقاوم در مقابل ضربه و رطوبت، مناسب برای کلیه شرایط اقلیمی بوده و در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده و توجه قرار گرفته است.

 شیشه‌ های مورد استفاده برای کلیه پنجره ها بهتر است دو جداره باشد تا عایق صوتی و حرارتی خوبی برای ساختمان باشد.

نماکاری در محمد شهر

 آخرین مرحله از نازک کاری ساختمان در محمد شهر، رسیدگی به فضای بیرونی و زیبایی ظاهری بنا میباشد. نمای ساختمان هویت آن است و اولین منظره ای که شما از ساختمان میبینید نمای بیرونی آن است. نوع طراحی و متریالی که برای نما انتخاب میشود بستگی به معماری ساختمان، کاربری و سلیقه‌ ی فرد دارد.

دکوراسیون داخلی در محمد شهر

 بخش جذاب ساختمان سازی در محمد شهر، دکوراسیون داخلی آن است که ارتباط مستقیم با سلیقه‌ ی فرد دارد. دکور کردن سقف، دیوارها، آشپزخانه، اتاق ها، تراس یا هر قسمتی از ساختمان میتواند با بهترین ایده ‌ها انجام شود.

سقف کاذب و کناف در محمد شهر

 اولین قسمتی که در اجرای دکوراسیون، زیبا میشود سقف خانه است که تاثیر زیادی در زیبایی فضا دارد. انتخاب صحیح طرح و رنگ سقف میتواند به بزرگتر نشان داده شدن فضا نیز کمک کند. قسمت‌ های مختلف ساختمان نظیر اتاق خواب ها، اتاق کار، اتاق نشیمن یا پذیرایی، آشپزخانه و غیره نیاز به سقف منحصر به فرد خود دارند.

 به هر حال کاربری ساختمان، بودجه و سلیقه‌ ی فرد در انتخاب طرحی های دکور سقف موثر است.

 به کلیه‌ ی طرح هایی که برای دکوراسیون سقف استفاده میشود سقف کاذب میگویند. سقف کاذب بر روی سقف اصلی نصب شده و باعث پوشانده شدن معایب سقف اصلی و کلیه‌ ی سیم‌ ها و لوله‌ های تاسیسات کار شده در سقف میشود.

 به پنل‌ های گچی یا غیر گچی از پیش ساخته شده که با پروفیل‌ های فولادی محکم میشود کناف گفته میشود. با استفاده از نور پردازی در سقف و اجرای انواع طرح‌ های هندسی، نمایی فوق العاده میتوان با کناف ایجاد کرد.

کاغذ دیواری در محمد شهر

 استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارهای ساختمان در محمد شهر، مورد استقبال فراوان افراد و طراحان قرار گرفته است. مدل‌ های متنوع کاغذ دیواری، طرح‌ های پوستری و سه بعدی و غیره که هر نوع سلیقه ای را پشتیبانی میکند. طرح و رنگ کاغذ دیواری بسیار اهمیت دارد. قبل از انتخاب رنگ بهتر است کاغذ دیواری بهتر است کمی در مورد روانشناسی رنگ‌ ها مطالعه کرده و اطلاعات به دست آورید. که هر رنگی چه تاثیری بر روحیه‌ ی شما و فضای خانه خواهد داشت. کاغذ دیواری، هر چقدر طرح ریز‌تری داشته باشد فضا بزرگتر به نظر میرسد. اگر فضای مورد محیط کوچک بود از کاغذ‌های ساده‌ تر با رنگ‌ های روشن استفاده میگردد. جنس کاغذ دیواری بهتر است از مواد طبیعی مثل پنبه و الیاف باشند.

دکوراسیون آشپزخانه

 دکور آشپزخانه به عنوان قلب خانه، اهمیت زیادی دارد زیرا اولین مکان از خانه است که مورد توجه قرار میگیرد. بعد از اینکه سقف آشپزخانه و کاشی کاری‌ ها تمام شد نوبت به انتخاب کابینت میرسد. با توجه به تنوع متریال، رنگ و طرح انتخاب یک کابینت ایده آل کار سختی است، اما اگر ایده‌ های خود و هر آنچه در ذهن دارید را با یک طراح در میان بگذارید در تسریع روند انتخاب طرح به شما کمک میکند.

عایق کاری ساختمان

 یکی از مراحل مهم ساختمان سازی در محمد شهر، عایق کاری است که باعث صرفه جویی و کاهش هدر رفت انرژی در ساختمان میشود. عایق ها به عنوان پوشش روی سقف، کف و دیوار نصب میگردند و از نظر جنس و عملکرد به سه نوع رطوبتی، حرارتی و صوتی تقسیم میشوند. عایق رطوبتی از نفوذ آب و رطوبت جلوگیری میکند. عایق‌ صوتی در کنترل صدا و کاهش آلودگی ساختمان موثر است و عایق حرارتی باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی میشود.

 در پایان

 امیدواریم با داشتن سالها تجربه در زمینه پیمانکاری ساختمان در محمد شهر بتوانیم خدمات ارزنده ای به شهروندان عزیز ارائه دهیم. برای اطلاع از هزینه پیمانکاری ساختمان در محمد شهر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما به صورت رایگان در محل حاضر شده و برآورد هزینه پروژه تان را در اختیار تان قرار دهند.

 سپاس از همراهی تان شرکت آسا، شرکت پیمانکاری ساختمان در محمد شهر با قیمت مناسب.

 

موضوعات مرتبط:

هزینه محوطه سازی

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان