قیمت سنگ مرمر

 سنگ گرانیت ساختمان قیمت سنگ مرمر از نهایی ترین مراحل ساخت یک ساختمان است. پس از پایان ساخت ساختمان با مصالح ابتدای پیمانکار سنگ کاری قسمت های مختلف یک بنا، نوبت به پوشیده شدن با مصالح پوشش دهنده، مقاوم و زیبا می رسد. سنگ یکی از متداول ترین مصالحی است که در ساخت نمای بیرونی و داخلی بنا ها از آن استفاده می شود. استفاده از سنگ نیاز به مهارت های خاص دارند و از هر کسی بر نمیاید. 

در این مقاله قصد داریم در مورد سنگ گرانیتی و قیمت سنگ مرمر، سنگ کاری ساختمان و وظایفی که سنگ کار بر عهده دارد را مورد بررسی دقیق تر قرار دهیم.

قیمت سنگ آسا

قیمت سنگ مرمر

سنگ کاری چیست
انواع سنگ کاری
سنگ کاری داخلی
سنگ کاری خارجی
نحوه اجرای سنگ کاری
نحوه اجرای سنگ کاری داخلی
نحوه اجرای سنگ کاری خارجی
سنگ کار کیست
وظایف سنگ کار حرفه ای ساختمان
مهارت های مورد نیاز یک سنگ کار
نکاتی که در سنگ کاری باید رعایت شود
سوالات متداول درباره سنگ کاری
سنگ کاری چیست

پیمانکار سنگ کاری مرمر

سنگ کاری به اجرای سنگ ساختمانی طبیعی یا مصنوعی برای پوشاندن بخش های مختلف یک یا انواع بنا مانند کف، دیوار ها، راه پله، نمای خارجی و حیاط گفته می شود. سنگ کاری مراحل مختلفی دارد و با توجه به فضای کار انواع مختلفی برای آن تعریف شده است. سنگ کاری نیاز به ظرافت بالایی در اجرا دارد که این ظرافت از عهده یک سنگ کار حرفه ای بر می آید. سنگ کاری با هدف زیبا و مقاوم تر کردن ساختمان انجام می شود.

قیمت سنگ مرمر

انواع قیمت سنگ کاری مرمر

 همانطور که پیش تر گفته شد سنگ کاری با توجه به محل آن می توان انواع مختلفی داشته باشد. با این حال به طور کلی انواع سنگ کاری را به دو نوع سنگ کاری داخلی و سنگ کاری خارجی تقسیم می کنند.

سنگ کاری داخلی

 پیمانکار سنگ کاری سنگ کاری داخلی به سنگ کاری هر بخش از بنا که در فضای داخلی آن قرار می گیرد گفته می شود. سنگ کاری راه پله های داخل ساختمان، سنگ کاری کف و دیوار های داخلی، سنگ کاری کابینت ها، کانتر و جزیره آشپزخانه، سنگ کاری حمام و سرویس بهداشتی همگی از انواع سنگ کاری داخلی هستند. هر یک از قسمت های ذکر شده به روش خاصی و با توجه به نکات ریز و دقیق سنگ کاری توسط سنگ کار انجام می شوند.

سنگ کاری خارجی مرمر

 سنگ کاری خارجی قیمت سنگ گرانیت و تراورتن قیمت سنگ گرانیت 

سنگ کاری خارجی به سنگ کاری تمامی نواحی و بخش هایی از ساختمان گفته می شود که در معرض شرایط خارجی و آب و هوایی قرار دارند. سنگ کاری دیوار حیاط و کف حیاط، کف پارکینگ و نمای خارجی ساختمان همگی زیر مجموعه سنگ کاری خارجی هستند.

بیشتر بخوانید: سنگ مرمر

پیمانکار سنگ کاری مرمر

نحوه اجرای سنگ کاری
اجرای سنگ کاری به 2 صورت انجام می شود:

سنگ کاری داخلی
سنگ کاری خارجی
نحوه اجرای سنگ کاری داخلی قیمت سنگ گرانیت
در سنگ کاری بخش های داخلی ساختمان ظرافت و دقت زیادی به کار برده می شود. سنگ های مختلفی در بخش های مختلف ساختمان باید به کار بروند. به عنوان مثال سنگ کاری ستون های داخلی و کف پذیرایی با ظرافت و زیبایی هر چه تمام انجام می شوند تا جلوه ای شکیل به فضای داخلی خانه ببخشند. این در حالی است که در سنگ کاری حمام و سرویس بهداشتی بیشتر از آنکه باید به زیبایی توجه داشت، به ظرافت در نصب و نفوذ ناپذیر بودن در برابر آب باید اهمیت داد. قیمت سنگ

نحوه اجرای سنگ کاری خارجی

در سنگ کاری خارجی قیمت سنگ اغلب به مواردی چون استحکام و خوب چسبیدن سنگ به سطح کار و مقاومت بالای سنگ در برابر شرایط خارجی چون فرسایش، هوازدگی و شکستگی توجه می شود. اگرچه زیبایی و ظرافت در سنگ کاری نمای خارجی ساختمان نیز اهمیت ویژه ای دارد؛ اما در اولویت کار قرار نمیگیرد. قیمت سنگیت آسا

سنگ کار کیست

پیمانکار سنگ کاری و کاشی کاری

سنگ کار به فردی گفته می شود که در ایجاد نقش روی سنگ، برش سنگ، نصب سنگ، تعمیر سنگ های قدیمی و بناهای تاریخی و تمامی پروژه های سنگ کاری مهارت دارد. یک سنگ کار باید مهارت های خاصی چون آشنایی ابتدایی با معماری و محاسبات، قدرت بدنی نسبتا بالا، آشنایی با انواع سنگ ها و ابزار های سنگ کاری داشته باشد. سنگ کار ها اغلب در مراکز سنگ کاری و به صورت تمام وقت به فعالیت مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: سنگ گیوتین

وظایف سنگ کار حرفه ای ساختمان

 یک سنگ کار در قبال پروژه سنگ کاری که انجام می دهد، وظایفی دارد که باید به آن عمل کند. برخی از مهم ترین وظایف یک سنگ کار شامل موارد زیر می شود:

بررسی طرح مورد نظر مشتری در اجرای سنگ کاری 
تهیه سنگ های مناسب برای سنگ کاری
تهیه ملات و دوغاب مناسب و به اندازه برای نصب سنگ ها
نصب سنگ ها مطابق طرح از پیش تعیین شده
تمیز کردن سنگ ها پس از نصب
مهارت های مورد نیاز یک سنگ کار قیمت سنگ آسا
یک سنگ کار حرفه ای برای آنکه بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد باید از مهارت های خاصی برخوردار باشد. برخی از مهم ترین مهارت هایی که یک سنگ کار باید داشته باشد، عبارتند از: پیمانکار سنگ کاری و کاشی کاری

توانایی نقشه خوانی قیمت سنگ مرمر
توانایی دنبال کردن طرح های معمار
توجه به جزئیات
صبر و حوصله کافی
آشنایی با محاسبات و ریاضیات مقدماتی
مهارت عملی
خلاقیت و ذوق هنری در ایجاد سنگ های تزئینی
توانایی کار فردی
توانایی کار تیمی پیمانکار سنگ کاری و کاشی کاری
قدرت بدنی کافی
آگاهی از مسائل ایمنی و بهداشتی
آگاهی از انواع سنگ مناسب
آشنایی کامل با تمام اصطلاحات سنگ کاری
نکاتی که در سنگ کاری باید رعایت شود
توجه داشته باشید که در سنگ کاری ساختمان برخی نکات حتما باید رعایت شوند تا کیفیت کار تمام شده خوب باشد:

در نصب سنگ ها باید از روش های محکم کاری استفاده کنید؛ چرا که در اثر سرما و گرما و منبسط و منقبض شدن سنگ، امکان جدا شدن و سقوط آن وجود دارد.
سیمان و ماسه و دوغاب باید کیفیت بالایی داشته و به میزان کافی برای چسباندن سنگ مورد استفاده قرار گیرد.
تمیز بودن پشت سنگ حین نصب از اهمیت زیادی برخوردار است.
در هوای سرد و زیر صفر از دوغاب ریزی خودداری شود.
نصب سیم و اسکوپ سنگ برای سنگ هایی که ارتفاع بیشتر از 1 متر دارند، ضروری است.
سوالات متداول درباره سنگ کاری
چگونه سنگ کار شویم؟
برای ورود به شغل سنگ کاری باید به صورت تجربی و نزد یک استاد کار شروع به آموزش دیدن کنید. رشته سنگ کاری در مراکز فنی و حرفه ای نیز آموزش داده می شود که می توانید پس از گذراندن دوره و کارآموزی آن به بازار کار وارد شوید.
قیمت و هزینه سنگ کاری چقدر است؟
سنگ کاری بسته به محل سنگ کاری، وسعت پروژه، مدت زمان پروژه و نوع سنگ کار شده می تواند متغیر باشد. به همین دلیل ابتدا سنگ کار باید از محل پروژه دیدن کرده تا بتواند قیمت نهایی را تخمین بزند.
قبل از سنگ کاری باید چه کنیم؟ قیمت سنگ گرانیتی
پیش از سنگ کاری و استخدام سنگ کار بهتر است ابتدا در مورد انواع سنگ، کاربرد آن ها در اقلیم های متفاوت و نمونه سنگ کاری مرتبط با ساختمان مورد نظر تحقیق کرده و با متخصص ها یا استادکار های این زمینه مشورت کرده تا بتوانید به بهترین هزینه و کیفیت، خدمات خود را دریافت کنید.
سنگ کاری ساختمان چقدر زمان می برد؟
مدت زمانی که سنگ کاری یک ساختمان طول می کشد به عوامل مختلفی چون وسعت سطح کار، تعداد کارگران سنگ کار، مهندسان و استادکاران، ارتفاع ساختمان، کیفیت مصالح و سنگ بستگی زیادی دارد. از همین رو سنگ کاری هر ساختمان زمان متفاوتی برده و نمی توان زمان دقیقی برای آن مشخص کرد.

سنگ کاری نما و سنگ کاری کف

یکی از با اهمیت ترین مسائل ساختمان سازی ، ظاهر و نمای ساختمان می باشد . ممکن است یک ساختمان از حیث طراحی داخلی بسیار شکیل و زیبا باشد ، اما در نمای بیرونی ساختمان هارمونی و یکپارچگی مشاهده نگردد .

بر همین اساس گروه خدمات ساختمانی سون ایده های نوینی را دسته بندی و طبقه بندی کرده تا با انتخاب یکی از آنها بهترین جلوه و نما را برای ساختمان خود به ارمغان آورید . در واقع گروه سون با بهره گیری  از جدیدترین طراح ها و مدل های نماسازی و زیباسازی در عرصه طراحی معماری ، تیمی مجرب و کارکشته را در زمینه خدمات سنگ کاری ساختمان و کاشی کاری ساختمان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان کرده است.

همانطور که مطلع هستید خدمات سنگ کاری ساختمان یا کاشی کاری ساختمان بسیار حساس و نیازمند مهارت خاصی هستند لذا گروه خدمات ساختمانی سون با پرورش سنگ کار و کاشی کار به صورت کاملا علمی و تخصصی توانسته است تیمی مدعی را در این حوزه تشکیل دهد تا کیفیت کار به صورت محسوسی افزایش یابد .

امروزه نمای سنگی و انواع آن با استقبال بسیاری از معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است، اما مسئله مهم در کلیه نما های سنگی و غیر سنگی کیفیت در اجرا است و نه طراحی آن . گروه خدمات ساختمانی سون با اجرای تضمینی طرح ضمن صرفه جویی در مصرف مصالح ، ظاهری بسیار تمیز با کم ترین پرتی را پدید خواهند آورد.

 سپاس از همراهی تان شرکت آسا، شرکت رسمی پیمانکاری سنگ کاری در تهران.

 09124610098

 

موضوعات مرتبط:

هزینه محوطه سازی

 

پاسخ بدهید

اینجا کلیک کنید.
1
تماس از طریق واتساپ
به آسا خوش آمدید.
جهت استعلام قیمت؛ دریافت پیش فاکتور و مشاوره رایگان